17.3.11

Back to henna!



Eli kuten jo edellisessä päivityksessäni mainitsin olen päättänyt siirtyä takaisin hennaan. Tämä oli aika kivikkoinen tie, sillä ensiksi minun piti
laittaa värinpoisto tummiin takkuihini. Noh, koska takut syövät enemmän väriä kuin aukinaiset hiukset, meni takkuihini aluksi neljä purkkia värinpoistoa ja sen jälkeen piti tehdä vielä toinen värinpoisto, Peppi onneksi sai kulumaan vain kaksi purkkia toisella kerralla. Tämän jälkeen tein soodapesun kahdesti ja iskin hoitoaineita päähäni sillä olin varma että takut tippuvat pois kaiken tuon rääkkäämisen jälkeen. Voisi sanoa että en aina ihan fiksuimmasta päästä lähde kun yritän muuttaa jotain väriäni, mutta olen aika kärsimätön näissä jutuissa.

Kuitenkin viime viikon sunnuntaina Peppi laittoi hennat päähäni ja murehdin koko ajan että karmeaan juurikasvuuni ei jää yhtään väriä. Riemunkiljahdukseni kuuluivat varmaan kauas kun katsoin peilistä kuvaani; kirkuvan oranssi juurikasvu punaruskeilla latvoilla. Väri on aika shokeeraava ja villi, mutta juuri mieleiseni. Jospa kesällä yrittäisin sitruunan voimalla vähentää latvojeni ruskeutta, mutta todella tyytyväinen olen nykyiseen tukkaani.


(Kuva on otettu heti hennauksen jälkeen)


Oli kiva saada uutta väriä ja nyt
neljä päivää värjäilyn jälkeen olen todella tyytyväinen tukkaani, varsinkin kun sain laitettua Pepin hiuksista tehtyjä jatkoja päähäni. :) Niistä kuvia kuitenkin myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...