9.2.14

Shampoota ja juurikasvua

Heissan!

Piiiitkästä aikaa.

Tosiaan olen ollut  nyt Saksassa vaihdossa, eikä täälläkään voi välttyä hiusongelmista. Ensimmäisenä varmaan taas se että parin ensimmäisen kuukauden aikana hiuksia lähti taas oikein urakalla.. stressiä varmaankin. Sitten löysin uudenlaista shampoota ja otin Lushin shampoopalan testaukseen.

Body Shopilla on nyt tällaista uutta Rainforest-sarjaa jota olen kokeillut. Se olisi ilman silikonia ja sulfaatteja. Se on myös tosi mukavan edullista täällä saksassa. Muuten ollut kiva olen tykännyt mutta nyt huomannut pientä ongelmaa. Koska tosiaan täällä nyt asun paljon isommassa kaupungissa ja kaupungissa pölisee ihan eri tavalla niin tuntuu välillä etten saa päätä puhtaaksi... pesun jälkeen kun hiukset kuivaneet harjaan hiukset ja hiusharja on täynnä sellaista harmaata pölyhöttöä :( Olen saanut ainakin kahteen kertaan pestä ja hangata oikein kunnolla että saa puhtaaksi. Voisi vielä koittaa muuta versiota.. nyt taisi olla käytössä tuo volume mutta moisture on ollut muilla suosiossa, sitä siis seuraavaksi.  bodyshopin sivulle

Sitten tutustuin Lushin shampoopalaan (Squeaky Green) joka tosin sisältää sulfaatteja :( mutta saa hiuksista ihanan puhtaan tuntoiset vaahtoaa tosi hyvin. Kiva tuoksu. Toivoisin vain vielä että sitä saisi ihan sulfaatittomana. Ei välttämättä tarvitse edes hoitoainetta.  linkki lushin sivulle

Sitten minun ongelma saksassa. Mistä saada hennaa. Juurikasvu on jo kauhean näköinen :( Täällä ei ole normaaleissa kaupassa näkynyt ja paljon harvemmassa noita luontaiskauppoja. Olen koittanut ottaa yhteyttä yhteen eko kampaamoon mutta eivät vissiin tykänneet etten minä puhunut saksaa :( Elikkä taidan antaa uuden mahdollisuuden Lush Hennalle. Elä petä minua. Tehdään nyt oikein oikeaoppisesti ilman metallia niin kuin ohjeissa sanotaan ja luetaan ohjetta tarkkaan, katsotaan mitä tulee, voi olla aika räikeä kun minulla on tuo juurikasvu jo niin pitkällä :D porkkana juuri ja tumma pituuskasvu.

Siitä pitänee laittaa sitten raporttia.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...